Fri fragt over 200 kr

0 varer - 0,00 kr

Indkøbskurv

Ingen varer i kurven.

Sådan handler du

 

Hvordan handler jeg hos jer?
For at tilføje et produkt til kurven klik på Tilføj  Tilføj

Når du har valgt dine varer, og du er klar til at sende din bestilling, så klik på "Til kassen" Til kassen
i menuen her ovenfor, log ind eller indtast adresseoplysninger og udfyld de relevante felter i bestillingslisten. Herefter klikker du på "Til indkøbskurv" og du bliver ledt til betalingssiden.
Efter gennemført betaling vil du blive ført tilbage til vores kvitteringsside og samtidig vil du modtage en ordrebekræftelse på mail.

Hvis du får tastet forkert, så går du blot tilbage med din browser og retter oplysningerne til det rigtige.
Hvis du ønsker at rette i oplysningerne, efter du har afsluttet ordren, så bedes du sende os en email på [email protected] med det tildelte ordrenr. samt oplysninger om de rettelser, som du ønsker foretaget.

Vi kan skaffe stort set alle batterier, og er der et batteri, som du ikke kan finde, så send os en mail indeholdende alle de oplysninger du har om batteriet til [email protected], og vi vil vende tilbage med en god pris på batteriet. 


Læs salgs- og leveringsbetingelser

 

Skal jeg betale for levering?
Dine forsendelsesomkostninger afhænger af forsendelsesmetoden.
Afhenter du pakken på vores lager kommer der naturligvis ikke fragt på ordren.

 

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

batterier.dk leverer kun i Danmark.

 

Du har følgende forsendelsesmuligheder, når du handler på www.batterier.dk

 

Forsendelsesform: Order under kr. 200 Ordrer over kr. 200
GLS Privatlevering 69,-  20,-
GLS Pakkeshop 49,-  Gratis 
GLS Erhverv 49,-  Gratis 
Afhentning Gratis  Gratis 

  

1) GLS Privatlevering (kr. 20 ved ordrer over kr. 200) 
GLS leverer ikke pakker til privat omdeling på lørdage eller søn/helligedage.

Pakken sendes med GLS til din hjemmeadresse. Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil GLS levere pakken til nærmeste pakkeshop. Hvorefter du kan afhente din pakke i pakkeshoppen. I tilfælde af, at pakken ikke bliver afhentet indenfor 10 dage, vil den blive returneret til batterier.dk.

 

2) GLS Pakkeshop (gratis ved ordrer over kr. 200)
GLS leverer pakker til deres PakkeShops også om lørdagen, men ikke alle pakkeshops/butikker har åben lørdag, så det er altså ikke en garanti alle steder.

Når din pakke leveres med GLS Pakkeshop, sendes den til et certificeret udleveringssted. Du vælger frit blandt foreløbigt 1200 steder i Danmark. GLS sender dig en e-mail og evt. SMS, når pakken er afsendt fra deres central og igen, når pakken er klar til afhentning. Når du afhenter pakken i pakkeshoppen, bedes du medbringe dit pakkenummer samt gyldig billedlegitimation. Du har mulighed for at få en anden person til at afhente din pakke, notér blot denne persons navn i indtastningsfeltet under GLS Pakkeshop.

Idéen med GLS Pakkeshop er, at du selv bestemmer, hvor og hvornår du vil hente din pakke. På den måde kan du tage pakken med, når det passer dig, og der køres ikke unødvendigt med pakken, hvilket er til gavn for både dig og miljøet. Du kan finde nærmeste pakkeshop her

 

- Hvordan vælger du GLS Pakkeshop?
Under "Bestilling”, når du afslutter en ordre, udfylder du dit navn og adresse og kan herefter vælge den GLS Pakkeshop, du foretrækker som afhentningssted.

 

3) GLS Erhverv - pakken sendes til din arbejdsplads (gratis ved ordrer over kr. 200)
Vi sender din pakke til den angivne adresse på din arbejdsplads, hvis du vælger GLS Erhverv. Pakken leveres i tidsrummet kl. 08.00-16.00 på hverdage. Leveringen kan ske til alle adresser i Danmark.

 

5) Afhentning (gratis)
Du har mulighed for at afhente din pakke på vores lager. Bemærk dog at alle ordrer skal bestilles og betales via webshoppen, og først derefter kan de afhentes på lageret.
Mandag til torsdag kl. 08.30-16.00 - Fredag kl. 08.30-14.00.

batterier.dk
Alsvej 5
8940 Randers SV

 

Hvordan kan jeg se om varen er på lager?
Lagerstatus oplyses på varen.
Rød = Udsolgt, Bestil nu
Gul = Få på lager
Grøn = Mange på lager

 

Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail, når jeg køber?
Efter dit køb sender vi dig derfor en mail med ordrebekræftelse, så du kan følge din ordres status.
Desuden vil din faktura blive fremsendt til din mailadresse. 

 

Hvornår modtager jeg min vare?
batterier.dk er din mulighed for online bestilling af kvalitets batterier til Danmarks bedste priser og med dag-til-dag levering. Bestiller du en hverdag inden kl. 14.00 (fredag kl. 12.00), så har du dine varer dagen efter (næste hverdag).
På telefonbatterier, computerbatterier, videobatterier eller digital kamera batterier kan der dog forekomme leveringstid, da vi ikke er lagerførende i alle typer. Hvis vi ikke kan levere de bestilte varer med det samme, vil du få besked herom.

 

Kan jeg købe via min smartphone?
På batterier.dk er muligt at købe vare over dine mobile enheder. Vi har en mobilvenlig hjemmeside, som giver et overskueligt overblik over vores udvalg af produkter.

 

Hvorfor kan jeg ikke foretage en bankoverførsel?
For at kunne blive godkendt til e-mærket har vi fjernet muligheden for at lave konto-til-konto overførsler. Årsagen er, at du ved en almindelig bankoverførsel er stillet væsentlig dårligere, end hvis du betaler med et kreditkort. Hvis du i stedet betaler med kreditkort eller Danske-Netbetaling, så er du som forbruger omfattet af indsigelsesordningen, som betyder, at du kan få dine penge tilbage i tilfælde af:
- at varen ikke er modtaget
- at der har været misbrug af kortoplysninger
- at købet er fortrudt inden varen er modtaget
- at der er trukket et højere beløb end det godkendte ved bestillingen

 

Hvilke betalingsformer kan jeg vælge?
Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Visa-Electron og MasterCard via Nets (SSL). Du kan også betale med MobilePay.

 

Kan jeg fortryde mit køb?
På alle produkter er der 14 dages returret fra den dato, hvor du modtager varen.
Såfremt du ønsker at returnere varen, skal den tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde.
Ved køb af batterier er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Køber kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen på den angivne adresse.

Såfremt du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, så skal du selv betale for returfragten.
 

Læs salgs- og leveringsbetingelser

 

Kan jeg selv afhente min vare?
Det er muligt at afhente ordrer på vores lager. Der fremkommer en afkrydsningsfelt, hvor du kan vælge ”Afhentning” når du vælger leveringsform. Bemærk dog at alle ordrer skal bestilles og betales via webshoppen, og først derefter kan de afhentes på lageret Alsvej 5, 8940 Randers inden kl. 16 på hverdage (fredag inden kl. 13).

 

Hvordan returnerer jeg en vare?
Såfremt du får behov for at returnere en vare, bedes du udfylde en returformular. Kort efter vil du modtage en mail, denne mail skal du udskrive og vedlægge sammen med varen og sende retur til os.


Gå til returformular

 

 

1